پرسش‌های متداول

از آنجایی که فروشگاه باماخاص علاوه بر اینکه فروشگاه اینترنتی است فروش حضوری نیز دارد شما میتوانید فقط و فقط با هماهنگی قبلی نسبت به ثبت سفارش خود اقدام و سپس اقدام به مراجعه حضوری نمایید.

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.

فروشگاه باما خاص دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین فروشگاه باما خاص با چندین سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود.

بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند. به عنوان مثال شارژر ،آداپتور، کابل شارژر ، گلس هیچ گونه گارانتی تعویض و‌یا تعمیر ندارند.

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است قابل سفارش است.

فروشگاه باماخاص همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

از زمان ثبت سفارش ، ۳ روز نهایتا ۶ روز کاری سفارش مورد نظر به دست مشتری خواهد رسید ، سپس با استفاده از کد رهگیری پستی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، از قسمت پنل سفارشات مشتریان، میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید.

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در فروشگاه باماخاص هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض ، هزینه بسته بندی و به مشتری تحمیل نمیشود. و تنها هزینه حمل و نقل و ارسال محصول سفارش داده شده طبق تعرفه ای مشخص شده اداره پست و شرکت تیپاکس و سامانه پیک از مشتری دریافت میشود که به عهده مشتری است.

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی به شماره 021 یا09 تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد

فروشگاه باماخاص  سعی دارد تا هر آنچه مشتری در مورد خرید کالای مورد نظر نیاز دارد به صفحه اطلاعات آن محصول در سایت منتقل کند. اما ممکن است سوالات بسیار جزئی به ذهن مصرف کننده خطور کند. برای این موضوع هم میتوان در بخش پشتیبانی سوال مرتبط را پرسید که در اسرع وقت جواب داده خواهد شد، یا اینکه از شبکه پشتیبانی واتساپ در قسمت پایین سمت راست صفحه سایت بر روی آیکن واتساپ کلیک کرده و با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.
خواهشمند است بدلیل سوالات متنوع و بسیار زیاد مشتریان، از سوالاتی که جوابشان در متن توضیحات کالا آمده و یا سوالات بی ربط و یا سوالاتی که در بخش نظرات جواب داده شده، پرهیز کنید.

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

هزینه ارسال سفارشات در تمامی شهر ها 35000 تومان می باشد.

  تمامی محصولات قبل از ارسال توسط پست  بیمه میشوند، لطفا هنگام تحویل از مامور پست از سالم بودن فیزیکی اطمینان حاصل کنید، چون در صورت هر گونه ایراد فیزیکی باماخاص هیچ گونه مسولیتی ندارد و شما باید از شرکت پست پیگیر بشوید.

منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
چنانچه آدرس خود را وارد کنید تا محصولات آن منطقه برای شما نمایش داده شوند.

تماس با ما

0

شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست